Дистанційне навчання. Біологія 11 клас
Шановні одинадцятитикласники ЗЗСО №8. Розпочинаємо опрацювання розділу "Екологія".
-Тема заняття: Предмет вивчення екології,її завдання та методи. Екологічні зв'язки.Екологічні закони.
Алгоритм дій:
-Тема заняття: Предмет вивчення екології,її завдання та методи. Екологічні зв'язки.Екологічні закони.
Терміни та поняття, які треба знати:екологія,екологічні зв'язки, групи екологічних законів.
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника § 33-34.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації можна скористатися матеріалом, викладеним у відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yRKhAnZhpJg
3.Виконайте письмово завдання:
- Поясніть, чому сучасна екологія є фундаментальною міжгалузевою наукою.
- Які особливості екологічних зв'язків, екологічних закономірностей?
- Поясніть, чому сучасна екологія є фундаментальною міжгалузевою наукою.
- Які особливості екологічних зв'язків, екологічних закономірностей?
- Обгрунтуйте твердження про необхідність знань екологічних закономірностей для розуміння природи й сучасних технологій.
- Виконайте завдання розділу "Ставлення. Біологія + Сільське господарство.Харчові продукти й зміни клімату" (за підручником стор.131)
4. Надішліть виконані завдання на перевірку до 10.04.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
ВИНИКАЮТЬ ЗАПИТАННЯ?Пишіть на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: телефонуйте:моб.0502556258.
-Тема заняття: Екологічні чинники, їх класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угрупування.
Терміни та поняття, які треба знати: аутекологія,екологічні чинники, абіотичні, біотичні , антропогенні чинники;екологічна валентність, еврибіонти, стенобіонти.
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника § 35-36.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланнями екологічні чинники
абіотичні та антропогенні фактори, закономірності впливу
1. Опрацюйте матеріал підручника § 35-36.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланнями екологічні чинники
абіотичні та антропогенні фактори, закономірності впливу
3.Виконайте письмово завдання розділів: "Ставлення. Біологія + Екологія.Причинно-наслідкові звязки екологічних явищ" (за підручником стор.135),Ставлення. Біологія + Квітникарство. Оптимальний догляд за орхідеєю" (за підручником стор.139).
-Тема заняття: Популяції. Класифікація популяцій, їх характеристика.
Терміни та поняття, які треба знати:демекологія,популяція,структура популяції( статева. просторова,вікова, етологічна);життєздатність популяції, чисельність та щільність популяції
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника § 37-38.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланнями популяції,структура
популяції, характеристики
1. Опрацюйте матеріал підручника § 37-38.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланнями популяції,структура
популяції, характеристики
3.Виконайте письмово завдання розділів:
-"Ставлення. Біологія + Екологія.Ефект групи,переваги й недоліки" (за підручником стор.143)
- Поясніть(письмово), яке значення популяційних закономірносей для практичної діяльності людини?
-"Ставлення. Біологія + Екологія.Ефект групи,переваги й недоліки" (за підручником стор.143)
- Поясніть(письмово), яке значення популяційних закономірносей для практичної діяльності людини?
Надішліть виконані завдання на перевірку до 17.04.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
ВИНИКАЮТЬ ЗАПИТАННЯ?Пишіть на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: телефонуйте:моб.0502556258.
-Тема заняття: Екосистеми, їх структура. Властивості та характеристика екосистем.
Терміни та поняття, які треба знати:екосистемне різноманіття,структура екосистеми,функціонування екосистеми, ланцюг живлення, трофічні мережі
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §39-40 .
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланням структура екосистеми
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.151 (розділ "Результат", питання 1-9),підручник стор.155 (розділ"Результат", питання 1-9)
1. Опрацюйте матеріал підручника §39-40 .
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланням структура екосистеми
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.151 (розділ "Результат", питання 1-9),підручник стор.155 (розділ"Результат", питання 1-9)
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.154 розділ "Діяльність.Самостійна робота на порівняння. Подібність й відмінність екосистем".
-Тема заняття: Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем.Причини, закономірності сукцесій.
Терміни та поняття, які треба знати:екологічні сукцесії
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §41 .
1. Опрацюйте матеріал підручника §41 .
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланням зміни в екосистемах
3.Перевірте себе за питаннями: підручник стор.158 (розділ "Результат", питання 1-9).
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.158 розділ "Діяльність.Самостійна робота. Характеристика сукцесій".
Надішліть виконані завдання на перевірку до 26.04.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
ВИНИКАЮТЬ ЗАПИТАННЯ?Пишіть на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: телефонуйте:моб.0502556258.
-Тема заняття: Агроекосистеми, їхня структура та особливості функціонування
Терміни та поняття, які треба знати: агроекосистеми, агроекологія, альтернативне землеробство.
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §42 .
2. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.162 (розділ "Результат", питання 1-9)
1. Опрацюйте матеріал підручника §42 .
2. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.162 (розділ "Результат", питання 1-9)
3.Виконайте письмово завдання:підручник стор.161 розділ "Діяльність.Завдання на порівняння".
-Тема заняття: Біосфера як глобальна екосистема,її структура та межі.Біогенні цикли.Вчення В.І.Вернадського про біосферу та ноосферу
Терміни та поняття, які треба знати:біосфера, потік енергії у біосфері, жива речовина,біогеохімічні цикли, вчення про біосферу, ноосфера
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §43-45 .
1. Опрацюйте матеріал підручника §43-45 .
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним у відео за посиланням Біосфера та її межі
Біосфера
3.Перевірте себе за питаннями: підручник стор.166 (розділ "Результат", питання 1-9),стор.170 (розділ "Результат", питання 1-9)., стор.174 (розділ "Результат", питання 1-9)Біосфера
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.166 розділ "Діяльність.Біологія+Геохімія.", підручник стор.170 розділ "Діяльність. Завдання на застосування знань",підручник стор.174 розділ "Ставлення.Біологія+Людська цивілізація.",
Надішліть виконані завдання на перевірку до 08.05.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
ВИНИКАЮТЬ ЗАПИТАННЯ?Пишіть на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: телефонуйте:моб.0502556258.
-Тема заняття: Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні. Види забруднення, їхні наслідки
Терміни та поняття, які треба знати: середовищезнавство, довкілля,охорона довкілля,глобальні екологічні проблеми; забруднення довкілля, якість довкілля
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §46-47.
2. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.179 (розділ "Результат", питання 1-9), стор.183(розділ "Результат", питання 1-9)
1. Опрацюйте матеріал підручника §46-47.
2. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.179 (розділ "Результат", питання 1-9), стор.183(розділ "Результат", питання 1-9)
3.Виконайте письмово завдання:підручник стор.179 розділ "Діяльність.Самостійна робота з таблицею. Глобальні екологічні проблеми".
4.Висловіть (письмово) судження щодо необхідності розробки критеріїв оцінювання забруднення довкілля.
4.Висловіть (письмово) судження щодо необхідності розробки критеріїв оцінювання забруднення довкілля.
-Тема заняття: Антропічний вплив на атмосферу.Антропічний вплив на гідросферу
Терміни та поняття, які треба знати:забруднення атмосфери, охорона атмосфери;
забруднення гідросфери, якість води,охорона водойм
забруднення гідросфери, якість води,охорона водойм
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §48.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним за посиланням Антропічний вплив на атмосферу
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.187 (розділ "Результат", питання 1-9).
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.187 розділ "Діяльність.Самостійна робота з таблицею. Змінні складники повітря й забруднення атмосфери".
1. Опрацюйте матеріал підручника §48.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним за посиланням Антропічний вплив на атмосферу
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.187 (розділ "Результат", питання 1-9).
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.187 розділ "Діяльність.Самостійна робота з таблицею. Змінні складники повітря й забруднення атмосфери".
5. Опрацюйте матеріал підручника §49.
6.Для узагальнення опрацьованої інформації скористуйтеся матеріалом, викладеним за посиланням Антропічний вплив на гідросферу
7. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.191 (розділ "Результат", питання 1-9).
6.Для узагальнення опрацьованої інформації скористуйтеся матеріалом, викладеним за посиланням Антропічний вплив на гідросферу
7. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.191 (розділ "Результат", питання 1-9).
8.Виконайте письмово завдання:підручник стор.190 розділ "Діяльність.Самостійна робота з таблицею. Екологічні проблеми гідросфери".
Надішліть виконані завдання на перевірку до 12.05.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
-Тема заняття: Антропічний вплив на грунти. Антропічний вплив на біорізноманіття
Терміни та поняття, які треба знати:забруднення грунтів,охорона грунтів;біорізноманіття,збереження біорізноманіття
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §50-51.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним за посиланням Антропічне забруднення грунтів
Антропічний вплив на біорізноманіття
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.195 (розділ "Результат", питання 6-10).
стор.199 (розділ "Результат", питання 9-10).
1. Опрацюйте матеріал підручника §50-51.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним за посиланням Антропічне забруднення грунтів
Антропічний вплив на біорізноманіття
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.195 (розділ "Результат", питання 6-10).
стор.199 (розділ "Результат", питання 9-10).
-Тема заняття: Екологчна політика в Україні.Червона книга та Чорний список видів тварин. Зелена книга України. Концепція сталого розвитку та її значення
Терміни та поняття, які треба знати:екологічна політика, Червона книга України,Чорні списки видів тварин, Зелена книга України;сталий розвиток природи й суспільства, раціональне природокористування
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §52-54.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним за посиланням Екологічна політика в Україні
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.203 (розділ "Результат", питання 10).
стор.207 (розділ "Результат", питання 7-9),стор.212 (розділ "Результат", питання 10) .
Надішліть виконані завдання на перевірку до 15.05.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
У СЕЛЕКЦІЇ, МЕДИЦИНІ ТА БІОТЕХНОЛОГІЇ
У СЕЛЕКЦІЇ, МЕДИЦИНІ ТА БІОТЕХНОЛОГІЇ
-Тема заняття: Застосування результатів біологічних досліджень у селекції.Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів
Терміни та поняття, які треба знати:селекція,добір,гібридизація,індукований мутагенез, поліплоїдизація, гетерозис
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §55-56.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним за посиланням Завдання та досягнення сучасної селекції
Сучасні методи селекції рослин
Сучасні методи селекції рослин
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.217 (розділ "Результат", питання 2,8).
стор.221 (розділ "Результат", питання 2,4,9) .
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.217 розділ "Діяльність.Самостійна робота. Сучасна селекція як основа сталого розвитку".
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.217 розділ "Діяльність.Самостійна робота. Сучасна селекція як основа сталого розвитку".
-Тема заняття: Вчення М.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин
Терміни та поняття, які треба знати:культурні рослини,Центри походження культурних рослин,закон гомологічних рядів спадкової мінливості
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §57.
2.Для узагальнення опрацьованої інформації скористайтеся матеріалом, викладеним за посиланням Центри різноманітності та походження культурних рослин
3. Перевірте себе за питаннями: підручник стор.225 (розділ "Результат", питання 7-9).
4.Виконайте письмово завдання:підручник стор.225 розділ "Діяльність.Самостійна робота з таблицею. Різноманітність культурних рослин".
Надішліть виконані завдання на перевірку до 19.05.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
-Тема заняття: Застосування результатів біологічних досліджень у медицині
Терміни та поняття, які треба знати:медицина, трансплантологія, репродуктивна медицина,донорство тканин та органів,
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §58-60.
2. Дайте письмові відповіді на питання:
- Які досягнення генної інженерії у медицині?
- Які досягнення регенеративної медицини?
- У чому суть найновіших підходів сучасної онкології?
-Які основні проблеми сучасної медицини в Україні?
- Які досягнення генної інженерії у медицині?
- Які досягнення регенеративної медицини?
- У чому суть найновіших підходів сучасної онкології?
-Які основні проблеми сучасної медицини в Україні?
-Тема заняття: Сучасна біотехнологія.Поняття про біологічну небезпеку та біологічну безпеку
Терміни та поняття, які треба знати:біотехнологія,молекулярна генетика,молекулярна біологія, біохімія; біологічна небезпека,біологічна зброя, біологічний тероризм, біологічна безпека, біологічний захист
Алгоритм дій:
1. Опрацюйте матеріал підручника §62-64.
2. Дайте письмові відповіді :
-Сформулюйте власну позицію щодо трансгенних організмів і перспективи використання генетично модифікованих харчових продуктів.
-Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
-Сформулюйте власну позицію щодо трансгенних організмів і перспективи використання генетично модифікованих харчових продуктів.
-Висловіть судження про небезпеку біологічної зброї для життя на Землі.
Надішліть виконані завдання на перевірку до 22.05.2020:
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).
на e-mail:irinakapitonova13@gmail.com АБО: зробіть фото та надішліть через Viber (моб.0502556258).